Mediationportaal geeft de beste ondersteuning aan scheidingsmediators

De meest efficiënte en klantvriendelijke ondersteuning voor mediators én hun klanten. Omdat een echtscheiding op zich al lastig genoeg is. Voor 106 euro excl. Btw heb je een eigen licentie bij Mediationportaal. Wil je een koppeling met Split-Online dan wordt het 14 euro excl. Btw extra. De eerste maand is gratis en daarna is de licentie maandelijks opzegbaar. De voordelen van Mediationportaal op een rijtje: - Het mediationtraject opgedeeld in overzichtelijke thema's - Scheidingsconvenant en ouderschapsplan in een handomdraai - Snel overzicht voor je klanten en voor jou als mediator in processtappen - Klanten kunnen eenvoudig documenten uploaden - Houd overzicht en regie over al je dossiers - Communiceer makkelijk met beide partijen - Veilige omgeving voor jou als mediators en je klanten

Mediationportaal uitgelegd in 10 stappen

  1. Je vraagt een account aan via het aanmeldformulier en geeft akkoord voor incasso, de algemene voorwaarden en ons privacybeleid.
  2. De eerste maand is gratis. Als je binnen die maand toch besluit dat het niet voor je werkt, kun je gewoon opzeggen. Daarna incasseren wij maandelijks het licentiebedrag van 106 euro per account. Wil je een koppeling met Split-Online dan rekenen we 14 euro extra. Het account is maandelijks opzegbaar. Na opzegging worden gegevens conform AVG uit het systeem verwijderd.
  3. Je ontvangt een activatie-link en kunt direct starten. De url naar jouw omgeving bestaat uit jouw bedrijfsnaam.mediationportaal.nl. De omgeving is in jouw huisstijl weergegeven met jouw bedrijfslogo, deze is zichtbaar voor jezelf en voor je klanten
  4. Eventueel kun jij hier collega's opvoeren, die een eigen activatie voor een account op hun naam ontvangen. Voor hen gelden dezelfde voorwaarden.
  5. Je voert gegevens over jouw klanten op in Mediationportaal. Optioneel kunnen deze uit het contactformulier van jouw website worden ingelezen. De gegevens uit het contactformulier worden in Mediationportaal opgenomen en wordt een taak voor jou klaargezet om contact op te nemen
  6. Als jouw klanten akkoord gaan met jouw dienstverlening, maak je een dossier aan en activeert voor beide partijen de omgeving. Beide klanten ontvangen hierop een uitnodiging om hun omgeving te activeren
  7. In de klantomgeving ontvangen de partijen een taak om de voor de scheiding benodigde stukken te uploaden en is in één oogopslag het proces duidelijk door een ‘trambaan’ met haltes'. Zo is het proces die samen met jou wordt doorlopen visueel zichtbaar. Ook is er een 'Vraag en Antwoord' module waarin jij en partijen kunnen communiceren en samenwerken.
  8. Templates worden ingevuld met velden uit het systeem, waardoor het handmatig opmaken van de documenten grotendeels niet meer nodig is. Uiteraard kun je deze wel aanpassen. Als mediator blijf je natuurlijk ten alle tijde eindverantwoordelijk voor de juistheid van de documenten.
  9. Na behandeling van het dossier worden het scheidingsconvenant en eventueel het ouderschapsplan definitief gemaakt. Je kunt een advocaat ook toegang tot het dossier geven, als hij/zij hiertoe een licentie heeft ontvangen via jou.
  10. Het dossier wordt afgesloten en kan optioneel door klanten ingezien worden. Zie voor meer uitgebreide informatie deze handleiding

Dienstverlening en tarieven Mediationportaal

  • Je hebt het recht om de applicatie te gebruiken voor het doel van scheidingsmediation.
  • Je ontvangt support bij issues of vragen via de mijn.synflows.com portal, waarvoor je na de aanmelding wordt uitgenodigd.
  • We bieden service, waarbij een uptime van 99,8% is gewaarborgd en een dagelijkse backup van gegevens wordt gemaakt (die vanuit AVG na 7 dagen automatisch wordt geleegd, maar waarborgt dat data niet onbedoeld verloren gaat).
  • Wij zorgen voor de doorontwikkeling van Mediationportaal. Mediators die gebruik maken van de oplossing, kunnen via het formulier 'wensen' op de portal van Synflows ideeën aanleveren en via een Change Advisory Board meestemmen over mogelijke doorontwikkelingen.
  • We bieden up-to-date templates via juridische ondersteuning en via het genoemde Change Advisory Board.
  • Mediationportaal wordt conform status op moment van het sluiten van de overeenkomst as-is geaccepteerd.